Podmínky vrácení a reklamace zboží
Věříme, že si své nové obleky a doplňky zamilujete. Pokud vám ale zboží nevyhovuje, nebo se objeví vada, nabízíme jasná a férová pravidla pro vrácení i reklamace.
🛍️ Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží.
Podmínky pro vrácení:
-
Zboží nesmí být nošené, prané ani jinak poškozené.
-
Musí být v původním stavu, se všemi visačkami a v originálním obalu.
-
Zboží, které bylo upraveno na míru (např. zkrácené nohavice, upravené sako apod.), nelze vrátit.
-
Vrácení probíhá na náklady kupujícího.
-
Zásilky na dobírku nepřijímáme.
Postup vrácení:
-
Vyplňte formulář pro vrácení/reklamaci (ke stažení zde).
-
Pečlivě zboží zabalte.
-
Odešlete zásilku na adresu uvedenou v kontaktech nebo ve formuláři.
-
Po doručení a kontrole zboží vám do 14 dnů vrátíme peníze na váš účet.
🧵 Reklamace zboží
Pokud jste obdrželi poškozené zboží, nebo se během používání objevila vada, postupujte následovně:
Jak reklamaci řešíme:
-
Napište nám e-mail na info@suitsberry.cz s předmětem "Reklamace – číslo objednávky".
-
Přiložte fotografie vadného zboží a popis problému.
-
Po vyhodnocení vás informujeme, zda byla reklamace předběžně schválena.
-
V tom případě nám zboží zašlete zpět na adresu uvedenou v kontaktech s přiloženým formulářem - ke stažení zde.
-
Po obdržení zboží vás do 14 dnů informujeme o výsledku reklamace a postupu vrácení peněz, výměny nebo opravy.
Doba pro uplatnění reklamace:
Zákazník má právo uplatnit reklamaci do 24 měsíců od převzetí zboží.