Reklamace a vrácení zboží

Podmínky vrácení a reklamace zboží

Věříme, že si své nové obleky a doplňky zamilujete. Pokud vám ale zboží nevyhovuje, nebo se objeví vada, nabízíme jasná a férová pravidla pro vrácení i reklamace.


🛍️ Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží.

Podmínky pro vrácení:

  • Zboží nesmí být nošené, prané ani jinak poškozené.

  • Musí být v původním stavu, se všemi visačkami a v originálním obalu.

  • Zboží, které bylo upraveno na míru (např. zkrácené nohavice, upravené sako apod.), nelze vrátit.

  • Vrácení probíhá na náklady kupujícího.

  • Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Postup vrácení:

  1. Vyplňte formulář pro vrácení/reklamaci (ke stažení zde).

  2. Pečlivě zboží zabalte.

  3. Odešlete zásilku na adresu uvedenou v kontaktech nebo ve formuláři.

  4. Po doručení a kontrole zboží vám do 14 dnů vrátíme peníze na váš účet.


🧵 Reklamace zboží

Pokud jste obdrželi poškozené zboží, nebo se během používání objevila vada, postupujte následovně:

Jak reklamaci řešíme:

  1. Napište nám e-mail na info@suitsberry.cz s předmětem "Reklamace – číslo objednávky".

  2. Přiložte fotografie vadného zboží a popis problému.

  3. Po vyhodnocení vás informujeme, zda byla reklamace předběžně schválena.

  4. V tom případě nám zboží zašlete zpět na adresu uvedenou v kontaktech s přiloženým formulářem - ke stažení zde.

  5. Po obdržení zboží vás do 14 dnů informujeme o výsledku reklamace a postupu vrácení peněz, výměny nebo opravy.

Doba pro uplatnění reklamace:
Zákazník má právo uplatnit reklamaci do 24 měsíců od převzetí zboží.